Allround Administrateur

Voor een familiebedrijf die gegroeid is tot een zeer stabiel bedrijf in de logistieke sector zijn wij op zoek naar een allround financial op de administratie.
Het bedrijf is gevestigd in de regio Zoetermeer.


Minimaal afgerond MBO diploma. Werkend en denkend als een HBO’er. 3-5 jaar relevante ervaring, AFAS is een pré, Hands-on, Uiteraard analytisch/ resultaatgericht/probleemoplossend/klantgericht/communicatief/proactief/zelfstandig en teamspeler, Nederlands en Engels en Duits als pré.


Verwerken/controleren hele administratie: debiteuren-crediteurenadministratie, grootboek, cashflow/liquiditeit, betalingen, belasting/btw, verzekeringen, salarisadministratie, rapportages/analyses, balans/v&w rekening, assisteren jaarwerk
.

Startdatum is zo spoedig mogelijk.

Betreft een 36 of 40-urige werkweek; salaris tussen €3.800,00 en € 4.500,00 op basis van 40 uur afhankelijk van kennis en ervaring; prettige werkomgeving met een zeer open, informele en collegiale sfeer; goede secundaire voorwaarden;
Zij vallen onder de CAO beroepsgoederenvervoer.